Drobečková navigace

Úvod > Ze života školy > Akce školy > Představivost, tvořivost, zábava a praxe v distanční výuce

Představivost, tvořivost, zábava a praxe v distanční výuce



V rámci distanční výuky vedeme žáky k tvořivosti, k propojení učiva s praxí a k zábavě. Snažíme se žáky rozptýlit a zaměstnat je tak, aby všechny úkoly nemuseli vypracovávat jen u počítače. 

Ve slohu se např. žáci 5. ročníku naučili nejen psát dopisy, ale také je sami posílat. Nejdříve se seznámili s podobou dopisu a všemi náležitostmi, poté si vylosovali spolužáka, kterému dopis odeslali. Všichni měli z doručených dopisů radost:-) Při online hodině se žáci s paní učitelkou připravili i na to, jak by se měli obléknout, až půjdou dopis odnést na poštu nebo pojedou na hory. 

           dopis.jpg                  Příprava na hory 5.A.jpg

V přírodovědě se 5.C zaměřila na odpady a jejich třídění. Úkolem bylo vyfotit a správnou barvou označit odpad z domova. 
Jako bonus vyráběli tzv. tříďáka (postavu z odpadků, která na třídění dohlíží).
    odpad2 (1).jpg odpad (2).jpg odpad (1).jpg

Sedmé třídy se distančně učí o vlivu masmédií na naši osobnost, proto žáci vytvářeli návrh reklamy. Účelem reklamy je především ovlivnit potenciální uživatele či klienty, aby si nějaký přípravek nebo věc koupili. A proto hlavním cílem úkolu bylo, aby reklama byla co nejvíce poutavá – barevná, vtipná, zkrátka na první pohled lákavá. Dívky zpracovávaly reklamní leták na krém proti celulitidě, chlapci na doplněk stravy, jež pomáhá budovat svaly. 

      reklama (4).jpg        reklama (1).jpg          reklama (3).jpeg 

V chemii dostali žáci 8. ročníku bojový úkol vytvořit z jakéhokoliv materiálu model jednoduchých uhlovodíků. Nejdříve si zopakovali znalosti o uhlovodíkách a zjistili, z čeho se skládá metan, ethan a propan. Na základě toho zapojili svou představivost a vytvořili modely z různých materiálů. 

 uhlovodík (2).jpg uhlovodík (3).jpeg uhlovodík (1).jpg

Žáci 9. ročníku se mohou pochlubit vlastní kuchařkou. V rámci domácnosti sestavovali zdravé jídelníčky pro každý den, které svázali dohromady a vytvořili kuchařku zdravé výživy.  

          kuchařka (1) (1).jpg               kuchařka (2) (1).jpg

          kuchařka (5) (1).jpg        kuchařka (4).jpg    kuchařka (3).jpg

I žáci 3.A se učí jinak, nejen u PC. V TV si užívají hry na sněhu, ve VV se věnují rozvoji představivosti, fantazie a prostorové práci, v PČ modelují postavy a vytvářejí dekorativní výrobky, masky. V ČJ čtou komiksy a tvoří vlastní.

   1613812407314.jpg  1613812407357.jpg 1613812407412.jpg

   distanční výuka (3).jpg  1613812407333.jpg