Drobečková navigace

Úvod > Ze života školy > Akce školy > Další tvořivé úkoly a aktivity distanční výuky

Další tvořivé úkoly a aktivity distanční výuky



Třeťáčci bojují s angličtinou, jak můžou. A to opakováním slovíček, tvořením či překladem vět. Rádi pracují v aplikaci Jamboard, kde mohou spojovat slova nebo věty k obrázkům.

angličtina (1).JPG  AJ.JPG

kino.jpg

 

Kina jsou zavřená, tak se 5.A vydala do virtuálního kina v Google Meet. Před promítáním si žáci popovídali, uzobávali občerstvení, které si připravili a pak společně zhlédli Sněhovou královnu od H. Ch. Andersena. V průběhu promítání si sdělovali dojmy v chatu a mávali si do kamer. Po pohádce následovalo poklábosení, holky si i zatančily a šup do hajan.

 

Děti z 6., 7., 8. třídy mohou v rámci aplikace Google Classroom plnit ať už tematické, nebo jen zajímavé výtvarné výzvy. Výzva „Buď umělcem“ byla tvůrčí činností. A jak žáci tvořili? Otevřeli kuchyňské zásuvky a skříňky a zkusili vytvořit zajímavé zátiší (kompozici) z nalezených předmětů. Najednou s úsměvem zjistili, že vařečka, palička i cedník mohou mít úplně jiný rozměr.

kompozice (2).jpg  IMG_20210304_141839[2].jpg  kompozice (1).jpg 16149378052497533214559369461084.jpg

V informatice se páťáci učili pracovat s objekty, a tak si v grafickém programu vytvořili hrací kostku.  Šesťáci si v rámci práce s prezentačními nástroji vytvořili mapu turistických cílů v ČR. Sedmáci pracovali s vrstvami v grafickém editoru, odebírali pozadí fotce a poslali na dovolenou plyšáka. Deváťáci si naprogramovali vlastní vagony, které jim vykreslil program Scratch.

   informatika (1).jpg         informatika (3).png         havaj pláž (1).jpg

      informatika (2).jpg               informatika (4).PNG

V rámci hodin přírodopisu se žáci 9. ročníku zabývali geologickým obdobím Země. Měli vystihnout charakteristické znaky jednotlivých období v živé i neživé přírodě. 

1615880081460.jpg         IMG_20210323_074615.jpg

IMG_1266.jpg     knedlikova PŘ.jpg

Žáci devátého ročníku si také vyzkoušeli komunikovat pomocí avantgardní literatury. Nejdříve se seznámili s avantgardními směry a na základě znaků futurismu, dadaismu a surrealismu tvořili kaligramy, dadaistické básně a příběhy, které odrážely jejich osobnost a obavy dnešního světa. Na malém prostoru se jim podařilo rýmy nebo slovy vyjádřit vlastní názor na současné dění. Na některých pracích bylo vidět, že už jsou celou situací také unaveni a prvotní nadšení z distančního vzdělávání vyprchalo. I v takové chvíli je ale neopouští tvořivost a snaha spolupracovat.


                    Kaligram (2).png                Kaligram (1)[1].jpg

postava[1].JPG

kaligram (3) (1).jpeg      láska.JPG

      IMG_6839.jpg     IMG_20210321_181358_292.jpg              Výstřižek.JPG           tenis.JPG            žárovka.JPG

    20210319_075904[1].jpg           dadaistická tvorba  (1).JPG            Snapchat-1716280757.jpg

     20210322_110122.jpg   nekonečno.JPG